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Days Gone é a capa da Game Informer de Junho/18

#42
Achei o combate bem fraco. O cara dá uma tacada no zumbi e o taco atravessa parecendo não causar nenhum impacto.

É claramente um jogo menor da Sony e feito pra concorrer com o outro de zumbi da MS.
 
#50
[…] so in the grand scheme of zombies, yeah, we’re like, infected. So we’re like 28 Days Later zombies, instead of Walking Dead zombies. And that’s, to my mind at least, that’s a huge difference.

Because what that allowed us to do was to create an ecosystem; you’re in an open world, with a day/night cycle, and you’ve got creatures that need to eat, they need to sleep, they need to drink… all of that is built into the daily cycles of the horde. You find a horde den – a cave or a mine – you can track what they’ve done during the day. You can actually find where they go to feed, because we have all of these mass graves in the world. That’s why they are out here in the wilderness. And then you can find out where they feed, where they drink, and you can follow them and learn their habits, and that’s important, because later on there’s going to be missions where you have to take them out. And they’re just dangerous all the time. If you run into one while you’re on the highway trying to do something else, good things don’t come of that.




https://wccftech.com/sony-bend-story-huge-part-of-days-gone/
 
#55
Bom, os relatos de quem jogou nas feiras recentes não era muito positivo mesmo não.
A reclamação parece ser falta de polimento mesmo, então acredito que talvez esse tempo a mais possa de fato contribuir para a melhora do jogo. Ou assim espero.
 
#60
Acho que as chances do jogar flopar são quase nulas. Ele é muito genérico pra flopar. Por ser muito genérico, não será um um jogão, mas não flopará. É o famoso joguinho 80-85.

Enviado de meu SM-J700M usando o Tapatalk
 
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